شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ

برترین تولید کننده پمپ وکیوم آبی

تعویض روغن پمپ وکیوم

تعویض روغن پمپ وکیوم

تعویض روغن پمپ وکیوم ابتدا اطمینان حاصل کنید که هیچ سیستم قدرتی روشن نباشد. ما توصیه می کنیم که روغن وکیوم  را زمانی که سیستم در دمای کار هست تعویض کنید.

برای اطمینان از خروج تمام سیال از پمپ وکیوم، دریچه های تخلیه مشخص شده را باز کنید. در صورت تخلیه نکردن کامل روغن وکیوم در نهایت منجر به خرابی زودرس سیتم خواهد شد.

هنگام شارژ کردن سیستم با روغن جدید، اطمینان حاصل کنید که پمپ با روغن به سطح مرکز خط شفت پر شده است. پمپ را بیشتر از خط مرکزی شان پر نکنید. راه اندازی پمپ با سطح روغن بالای خط مرکزی شفت ممکن است به آسیب یا شکست شفت یا پروانه منجر شود. شما می توانید روغن را با برداشتن فلنج مکش یا تخلیه و ریختن روغن از طریق پمپ مکش یا پمپاژ تخلیه اضافه کنید. مخزن  روغن را تا FILL LINE بر روی نشانگر پر کنید. دریچه خروجی هوا را باز کنید تا تمام هوا را از سیستم خارج کنید. چندین دقیقه پمپ را روشن کنید، سپس پمپ را متوقف کنید و دوباره سطح مایعات را بررسی کنید. در صورت لزوم، مایع اضافی را به مخزن اضافه کنید. مطمئن باشید که بیش از حد پر نمی شود.

سطح روغن پمپ وکیوم را در مخزن بررسی کنید. سطح مایع بالا می تواند به معنای افزایش آب در مخزن باشد که باید تخلیه شود. از آنجا که آب پایین تر از روغن قرار می گیرد،  پایین ترین شیر تخلیه را باز کنید و تا زمانی که فقط روغن تخلیه شود شیر را باز نگه دارید. روغن پمپ وکیوم را هر 500 ساعت را چک کنید.

شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ  با یک دهه تجربه در زمینه تامین و فروش انواع روغن وکیوم

روغن پمپ وکیوم

 

خدمات ما:

 

  • تعمیر پمپ وکیوم

 

  • تعمیر پمپ وکیوم روغنی
  • تعمیر پمپ وکیوم خشک
    تعمیر پمپ وکیوم آبی
    تعمیر بوستر وکیوم
    تعمیر بلوئر
    ساخت پمپ وکیوم آبی
    انواع روغن وکیوم
    روغن وکیوم
    پمپ وکیوم
    روغن پمپ وکیوم 

 

تماس با ما

شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ

همراه: 9128188753 98+

همراه: 9120288631 98+

تماس با ما در هر زمان

از طریق فرم زیر میتوانید با ما در تماس باشید .
از اینکه با نظرات خود مار را در ارائه خدمات بهتر یاری میفرمایید سپاس گزاریم.

شرکت پیشتـــاز پمپ
ایران.تهران. اتوبان سعیدی شمال، بعد از اتوبان آزادگان، نرسیده به مترو آزادگان
خیابان شهید حسین کریمی
پلاک 88
همراه: 9128188753 98+
تلفن: 02155871376 98+

این مجموعه صنعتی در جهت تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم و بلوئر با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی توانسته گامی در صنعت بردارد.