شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ

برترین تولید کننده پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی

پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی

پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی پمپ های وکیوم رینگ مایع به طور معمول از آب به عنوان مایع استفاده می کنند که مدار گردش آب در پمپ های وکیوم رینگ مایع به ضورت زیر می باشد و به دلیل صرفه جویی در مصرف آب مدار با گردش کامل آب توصیه می شود.

۱-مدار بدون گردش آب:

دراین روش آب از یک منبع خارجی وارد پمپ گردیده و از دریچه خروجی پمپ به منبع سپراتور (۲) می‌رود و پس از آن می‌تواند به هر جا هدایت شود این روش در جاهایی که آب به میزان به میزان کافی موجود و مشکل کمبود آب وجود ندارد توصیه می‌گردد فشار مایع در این حالت بایستی حدود ۱bar بیشتر از بالاترین فشار مطلق ورودی باشد.

پمپ وکیوم آب در گردش ( آبی ) در دو مدل پمپ وکیوم آبی تک مرحله ای و پمپ وکیوم آبی دو مرحله ای تولید و عرضه می شوند. سایز فلنچ های ورودی و خروجی این پمپ معمولا بین ۱ تا ۱۰ اینچ می باشد. همچنین دارای توان مصرفی ۱.۵ تا ۲۵۰ کیلو وات می باشد. از دیگر مشخصات این پمپ ها می توان به ظرفیت از۲۰ تا ۸۵۰ m3/hr و فشار نهائی تا ۲۵ mmHgیا mbar 33اشاره کرد.

۲- مدار با گردش جزئی آب در پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی

در این روش بخشی از آب خارج شده از پمپ به همراه مقداری آب تازه از یک منبع دیگر وارد پمپ می‌شود میزان آب تازه بایستی طوری تنظیم شود تا آب ورودی به پمپ درجه حرارت مطلوب(۵-۱۰) را داشته باشد.

توجه: در حالت ۱ و ۲ سطح آب در منبع سپراتور نبایستی هیچگاه بالاتر از ارتفاع مرکز محور پمپ وکیوم باشد و در صورت عدم وجود پمپ آب در مدار گردش ارتفاع سطح آب باید هم سطح مرکز محور پمپ وکیوم باشد.

در مناطقی که کمبود آب داریم برای صرفه جویی در مصرف آب  از مدار با گردش کامل آب باید استفاده کرد.

۳- مدار باگردش کامل آب

در این حالت آب مورد استفاده بطور کامل و بدون اضافه شدن آب تازه از طریق پمپ وکیوم گردش می‌کند و فقط آب جبرانی برای میزانی که ممکن است بخار شود از طریق شیر شناور وارد منبع سپراتور می‌گردد مبدل حرارتی یا رادیاتور آب در گردش را خنک می‌کند.

در حالت وکیوم پمپ اگر افت فشار مبدل کمتر از ۱۰۰mbarو فشار مکش ورودی کمتر از ۶۰۰mbarمطلق باشد خود پمپ وکیوم آب را به گردش در می‌آورد و در حالتی که فشار مطلق ورودی و افت فشار مبدل بالاتر از مقادیر فوق باشد باید یک پمپ آب برای گردش آب در مسیر مدار نصب گردد.

نکته: پایین بودن هزینه تعمیرات به همراه راندمان بالا در پمپ وکیوم آبی باعث طرفداری آن میشود.

 

انواع پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی

وکیوم خلاء ابزاری است که در طیف گسترده ای از فرآیندهای تولید صنعتی از جمله بسته بندی ، بطری ، خشک کردن ، جداسازی ، انتخاب و مکانی برای نامگذاری آن استفاده می شود اما معدودی از آنها. از پمپ خلاء صنعتی برای ایجاد ، بهبود و حفظ خلاء در این فرایندها استفاده می شود. انواع مختلفی از فناوری های خلاء صنعتی در دسترس هستند و در این مقاله به بررسی این فناوری ها می پردازیم. برای درک اینکه کدام نوع خلاء برای شما و برنامه شما مناسب تر است ، درک ویژگی ها ، مزایا و اصل عملکرد هر نوع فناوری بسیار مهم است.  در این مقاله مروری بر متداول ترین انواع پمپ خلاء صنعتی ، نحوه کارکرد آنها و در چه نوع برنامه های کاربردی به بهترین وجه مناسب است.

جهت رسیدن به خلاء زیاد از چند وکیوم استفاده کنیم

در یک سیستم خلاء قوی امکان دارد چندین پمپ خلا< هم به کار بگیرند.

اما در نظر داشته باشید که در همچین خط تولید هایی نیاز به حضور متخصص با تجربه و کار آزموده دارد که همه ی موارد آزمایش خطا را انجام دهد و محاسباتی در خورد آن خط تولید انجام دهد تا با کمترین هزینه بیشترین بازده رو داشته باشد. متخصصین پیشتاز پمپ در همه ی زمینه ها آماده پیشتیبانی فنی هستند .

لذا در صورت هر گونه نیاز به مشاوره می توانید از ما کمک بگیرید.

سیال مورد استفاده در پمپ وکیوم رینگ آبی و نصب و راه اندازی

همانطور که برای همه مشخص است ، پمپ خلاء رینگ آبی در حالت کلی از آب به عنوان سیال استفاده می کند ، در این فرآیند آب هوای را به دام انداخته و از قسمت  تخلیه برای دستیابی به هدف پمپاژ هوا تخلیه می کند.  در پمپ خلاء آبی و در فرآیند جذب آب از طریق فرستاده شده توسط عمل پمپاژ آب که به دیواره ، پروانه ، دیسک ضربه می زند و باعث ایجاد گرما می شود ، انجام کار اگر از طریق جریان پایدار تخلیه آب از آب مکیده شویم چنین پمپ حلقه ای آب ایجاد نمی کند به دلیل افزایش درجه حرارت درجه خلاء مایع کار است. کاهش می یابد.

اما در بسیاری موارد برای آب یا بازیافت مایعات دیگر مورد نیاز است.

سپس باید برج خنک کننده یا کندانسور را تنظیم کنید تا بتواند پمپ حلقه آب را به طور عادی کار کند.

فرآیند خنک کنندگی

همانطور که از اسم این پمپ های وکیوم پیداست برای خنک کاری از آب استفاده میکنند

در فرآیند تقطیر یا خنک کننده خلاء ، به دلیل گاز دود نیز می تواند منجر به افزایش درجه حرارت پمپ حلقه آب کاهش پمپ خلاء حلقه آب شود ، بنابراین ما به بندر ورودی پمپ حلقه آب متصل به یک کندانسور می رویم. پس از خنک کننده کندانسور دمای گاز کاهش می یابد ، و سپس به پمپ حلقه آب پمپ می شود ، سپس مشکل کاهش خلا را به دلیل دمای بیش از حد حل می کند.

شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ تولید کننده انواع پمپ وکیوم میباشد.

جهت دریافت قیمت و مشاوره با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما

شرکت فنی مهندسی پیشتاز پمپ

همراه: 9128188753 98+

همراه: 9120288631 98+

تماس با ما در هر زمان

از طریق فرم زیر میتوانید با ما در تماس باشید .
از اینکه با نظرات خود مار را در ارائه خدمات بهتر یاری میفرمایید سپاس گزاریم.

شرکت پیشتـــاز پمپ
ایران.تهران. اتوبان سعیدی شمال، بعد از اتوبان آزادگان، نرسیده به مترو آزادگان
خیابان شهید حسین کریمی
پلاک 88
همراه: 9128188753 98+
تلفن: 02155871376 98+

این مجموعه صنعتی در جهت تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم و بلوئر با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی توانسته گامی در صنعت بردارد.